2057527.jpg

minulle tällaisen ja tietysti pitäisi haastaa ihmiset mukaan, mutta jatkan tästä yöllä, kun menen ylimääräiseen yövuoroon. Tai oikeastaan en mene ylimääräiseen yövuoroon, koska sain toisen yön vapaaksi, joten vaihdoin siis työvuoroa. Olen periaatteellisesti vastaan sitä, että tekisin ylimääräisiä vuoroja, koska mielestäni olen ansainnut kaikki vapaapäivät. En siis jousta siinä asiassa kuin työvuorojen vaihtona.

Laitainkin linkit juuri nyt, vaikka teini yrittääkin jututtaa minua niin kovin,

www.vilma-o.vuodatus.net

Tällä sivulla vierailen päivittäin, koska siellä asuu yksi Armaksen tyttäristä ja Armaksen sisar ja tietysti koska blogin kirjoittaja on erittäin hyvä tyyppi, jonka olen tuntenut jo monia vuosia.

Lisäksi seuraan www.vainaa.vuodatus.net

joka on Hilkan veljen blogi ja en siis hänelle uutta perhosta lähetä. Olen aikaisemminkin kertonut, vanhassa blogissa, miten jollakin voi olla sana hallussa, joten sitä varten kannattaa käydä kyseistä blogia vilkaisemassa.

Toinen jolla on hauska tapa kirjoittaa on

www.mannuset.vuodatus.net

joka on myös koiraihmisen kirjoitelemaa tekstiä ja vaikka osa onkin sisäpiiri juttuja, joista en ihan aina tajua mitään, blogia on hauska seurata. On muuten entinen työkaverinikin.

Tietysti voisin laittaa Hilkalle takaisin tämän perhosen ja mieleni tekisikin, mutta jos perhosta on tarkoitus levittää, niin täytyy laittaa jollekin muualle.

Nyt menen saunaan ja jatkan yöllä.